magic: the gathering poll

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Not all messages are displayed: show all messages (319 of them)

hah i like that deck a lot

cad, Friday, 16 December 2011 03:35 (seven years ago) link

ok http://www.magicdraftsim.com/ has a sealed deck simulator, just set to 6 Innistrad packs and it should give you a cardpool and a little interface to deckbuild, and there's an export button that puts it in a text format that you can paste into cockatrice's deck editor

smh, Friday, 16 December 2011 03:40 (seven years ago) link

cooooool

Mordy, Friday, 16 December 2011 03:44 (seven years ago) link

thanks dude!

(i feel really dumb asking but who are you on reg ilx?)

cad, Friday, 16 December 2011 03:44 (seven years ago) link

ciderpress

smh, Friday, 16 December 2011 03:46 (seven years ago) link

oh! hey man. i don't remember you posting on the magic thread there but otherwise i was like "who is this guy who is posting on a lot of the threads i'm posting on?"

cad, Friday, 16 December 2011 03:49 (seven years ago) link

yeah i just got back into magic this past year mostly and the reg ilx version of this thread's been dead a while

smh, Friday, 16 December 2011 03:52 (seven years ago) link

yeah last time thread was active ppl were using mws which was a complete pain in the ass to get working (on mac at least). i'm loving cockatrice tho

cad, Friday, 16 December 2011 03:55 (seven years ago) link

cockatrice is pretty perfect outside the terrible deck construction options

Mordy, Friday, 16 December 2011 03:55 (seven years ago) link

ya mws had great deck construction options and a sealed deck generator but would crash all the time and would have the weirdest impossible to fix bugs

iatee, Friday, 16 December 2011 03:57 (seven years ago) link

it's disappointing that they couldn't build a better deck construction side of this, you wouldn't even think that would be so difficult? it's mostly just organizing already-organized data....

iatee, Friday, 16 December 2011 03:58 (seven years ago) link

yeah i agree it's just sorting a database

cad, Friday, 16 December 2011 03:59 (seven years ago) link

yeah hopefully it's in the works, cockatrice is fairly new still

smh, Friday, 16 December 2011 04:01 (seven years ago) link

iatee just got home if youre still around im up for a game or two

є(٥_ ٥)э, Friday, 16 December 2011 05:20 (seven years ago) link

haha yeah I'm still around pm me

iatee, Friday, 16 December 2011 05:20 (seven years ago) link

^^ had a fun time despite getting my ass handed to me :D

є(٥_ ٥)э, Saturday, 17 December 2011 01:57 (seven years ago) link

haha yeah it was def fun

I'm prob gonna be out of the game for a while cause my gf's on vacation and I have to spend time w/ her instead of playing a card game online w/ strangers. but luckily - her vacation isn't that long.

iatee, Saturday, 17 December 2011 02:09 (seven years ago) link

haha 'have to'... cant wait till im off for winter break tho ugh

є(٥_ ٥)э, Saturday, 17 December 2011 02:23 (seven years ago) link

two weeks pass...

(cough)

anyone want to play tonight

iatee, Sunday, 1 January 2012 21:26 (seven years ago) link

i have recently tried playing more mtg, after finding a stash of old cards in my game cabinet. they are all from 1997 or before; i played with a bunch of dudes who had all these new cards and i couldn't quite understand what any of them did.

that being said i remember being able to really fuck people up really quickly with black decks.

NZA, Monday, 2 January 2012 01:56 (seven years ago) link

it and red seemed to be the ones most primarily decidated to damaging opponents.

NZA, Monday, 2 January 2012 01:57 (seven years ago) link

eleven months pass...

Automatic thread bump. This poll is closing tomorrow.

System, Sunday, 23 December 2012 00:01 (six years ago) link

Automatic thread bump. This poll's results are now in.

System, Monday, 24 December 2012 00:01 (six years ago) link


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.